„Republika Srpska ima veliki potencijal u različitim privrednim granama i moramo da nađemo način da svoje proizvode što bolje predstavimo“, poručeno je na otvaranju Sajma domaćih proizvoda „Naše je bolje“, koji je održan u ponedjeljak, 16.12.2019. godine, u Bijeljini, a na kojem je predstavljeno 90 izlagača iz oblasti prehrambene, tekstilne, kožarske i namjenske industrije, ali i kućnih radinosti i starih zanata, kao i ponuda zdravstveno-turističkih centara u Republici Srpskoj.
Obraćajući se na otvaranju Sajma, ministar trgovine i turizma Republike Srpske Suzana Gašić istakla je da je cilj resornog ministarstva, koji je organizator Sajma, bio da se okupi što veći broj privrednika.
„Uspjeli smo u svojoj najmeri. Možemo da vidimo veliki broj izlagača iz raznih oblasti naše privrede, a svi smo tu da bismo podržali rad privrednika i razvoj naše privrede. Ministarstvo trgovine i turizma, kao i Vlada Republike Srpske, uvijek je bila i biće tu za privrednike, kako bismo zajedničkim snagama rasli i razvijali privredu, da otvaramo radna mjesta i stvaramo što bolji ambijent za život u Republici Srpskoj”, rekla je Gašićeva.
Ona je navela da očekuje da će susretom privrednika biti ostvareni kontakti među njima i da istovremeno pokažu šta imaju, šta ima Republika Srpska i da tu ponudu što više približe potrošačima.
„Očekivanja su da će se kroz Sajam potrošači još bolje upoznati sa našim proizvodima, vidjeti da je njihov kvalitet na zavidnom nivou i da će, i ubuduće, u trgovinama prepoznavati naše proizvode“, istakla je Gašićeva.
Sajam je svečano otvorila predsjednik Republike Srpske Željka Cvijanović poručivši da na tržištu postoji kvalitetna ponuda domaćih proizvoda koje treba kupovati, jer je to dobro i za privredni ambijent Republike Srpske i za zdravlje ljudi.
„Pokušavamo da svi zajedno podižemo svijest o važnosti zaštite domaće proizvodnje, ali i svijest naših građana da kupujemo naše proizvode. Mi možemo da se pohvalimo našom ponudom koja je kvalitetna“, rekla je Cvijanovićeva.
Ona je istakla da je Sajam uspješan, jer predstavlja način da se uspostavi bolji poslovni ambijent, dobra saradnja među privrednicima i da svi zajedno promovišu ekonomski patriotizam.
Sajam u Etno-selu „Stanišići“ održan je u okviru kampanje „Naše je bolje“, koju Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske sprovodi s ciljem promocije domaćih proizvoda i jačanja privrednih aktivnosti u Republici Srpskoj. Podršku u organizaciji pružili su i Udruženje mladih ekonomista Republike Srpske – UMEK i Područna privredna komora Bijeljina.
U okviru Sajma dodijeljeni su i prigodni sertifikati svim izlagačima koji su učestvovali u promociji domaćih proizvoda na Sajmu domaćih proizvoda „Naše je bolje“.